INTREBARI FRECVENTE

 

COMENZI

 

Cum fac o comanda in site?

Pentru a plasa o comanda in site, trebuie sa alegi un produs, sa selectezi marimea si/sau culoarea si cantitatea, apoi sa dai click pe butonul “ADAUGA IN COS”. Pentru a finalize comanda, trebuie sa dai click pe butonul “FINALIZEAZA COMANDA”, sa completezi datele personale, iar la final sa dai click pe butonul “PLASEAZA COMANDA”.

 

Trebuie sa am un cont pentru a plasa o comanda?

Nu este necesar sa ai un cont pentru a plasa comanda, insa noi iti recomandam sa iti faci unul pentru a pastra o mai buna evidenta a comenzilor tale, precum si a platilor si a altor detalii.

 

De unde stiu ca s-a procesat comanda?

In momentul in care comanda va fi plasata in site si va intra in procesare, vei primi un mail de confirmare din partea noastra. Vei fi informat, de asemenea, via email, de (in)disponibilitatea respectivului produs, atunci cand este cazul si vei primi detalii cu privire la transport si perioada necesara pentru ca produsul comandat sa ajunga la tine.

 

In cat timp se proceseaza o comanda?

Comenzile plasate in site se proceseaza in termen de 14 zile calendaristice, din momentul primitii mail-ului care atesta confirmarea inregistrarii comenzii in site.

 

Pot face retur la unul sau mai multe produse din comanda?

Atat timp cat produsele comandate sunt in perfecta stare, nu au fost deteriorate, nu prezinta urme de purtare/uzura si au eticheta atasata, poti face retur pentru un produs sau mai multe din aceeasi comanda, in decurs de 14 zile lucratoare. Returul se va face tot prin curierat rapid, costurile urmand a fi suportate de catre client.

 

Ce marime mi se potriveste?

Pentru a vedea care este cea mai potrivita masura pentru tine, te rugam sa consulti ghidul de marimi, disponibil aici si in fiecare pagina de produs.

 

TRANSPORT

 

Cum primesc comanda?

Comanda ta va fi expediata prin curierat rapid si va ajunge la tine in decurs de 14 zile calendaristice, din momentul confirmarii comenzii prin mail-ul oficial.

 

Cum achit transportul comenzii?

Pe teritoriul Romaniei, transportul este gratuit, indiferent de localitatea in care se face expedierea coletului. In afara Romaniei, preturile difera, in functie de zona si sunt anuntate in prealabil.

 

Pot primi o comanda oriunde?

Da, poti primi o comanda oriunde, atat pe teritoriul Romaniei, cat si in afara.

 

Cat dureaza transportul?

Timpul alocat pentru primirea unei comenzi este de 14 zile calendaristice, din momentul confirmarii oficiale a comenzii de catre companie.

 

Nu am primit inca produsul/produsele din comanda. Ce ar trebui sa fac?

Daca timpul estimate initial pentru livrarea produsului a fost depasit cu cel putin o zi, te rugam sa ne comunici numarul comenzii, impreuna cu alte detalii de identificare, intr-un mail trimis la adresa de mail contact@girotondo.ro sau la numarul de telefon indicat in pagina de contact.

 

PLATI

 

Cum platesc?

Pe girotondo.ro poti plati direct, cu cardul, prin transfer bancar sau poti alege optiunea de plata ramburs (platesti in momentul in care iti este livrat coletul).

 

Daca anulez o comanda sau fac un retur, imi voi primi banii inapoi?

In cazul anularii unei comenzi, a priori momentului platii, nu se vor percepe taxe sau alte plati. Daca o comanda este anulata, suma de bani aferenta acesteia va fi restituita integral in contul clientului, in termen de maxim 30 de zile lucratoare, de la momentul in care compania primeste produsul inapoi si valideaza returul.

Daca o comanda este anulata partial, respectiv daca doar unul sau o parte din produsele aferente comenzii sunt restituite, cumparatorului i se va rambursa doar suma aferenta acestui/acestor produs/produse, in termen de maxim 30 de zile lucratoare, din momentul in care compania a validat returul si a primit produsul in stare buna.